29. maj 2011

Le voyage à Paris, première partie


Jeg har besluttet mig for at begynde at skrive på dansk i stedet for engelsk. Der er simpelthen så mange udtryk jeg bruger i min hverdag som jeg gerne vil skrive ned på ord. Det er rimeligt svært at finde et ord på engelsk for "nederen"? Desuden synes jeg at det virker en smule mere personligt og så dejligt uformelt. Anyways, har lige været en tur i Paris her de sidste fire dage, så ville lige smide nogle random billeder ind. Ingen billeder af bygninger osv, bare rolig, men bare sjove quirky stemnings-billeder.

I've decided to write in danish in stead of english. I use a lot of slang that I really want to get into the blog. I'll still write a little caption in english in the bottom of each post though. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar